vineri, 28 februarie 2014

O primăvară frumoasă!

Astăzi am trăit alături de elevii mei de la Școala Bâldana, niște momente unice, emoții pe care nu le pot descrie în cuvinte...
Deși 1 Martie este mâine, sâmbătă, drăguții mei s-au gândit să-mi facă o surpriză pe care o voi ține minte toată viața.
În jurul orei 12, după ce am ajuns la școală, una dintre eleve a venit la cancelarie să mă cheme în clasă... Eu vezând că mai erau câteva minute până la începutul orei, i-am spus că vorbim când vin la oră. După 2 minute, vine din nou, spunând (foaaarte serioasă) că o fetiță se simte rău. Am alergat într-un suflet în clasă și ... o dată ajunsă, SURPRIZĂ: copiii au început să-mi cânte La mulți ani, au aruncat confetii și baloane și m-au îmbrățișat... Mi-au dat lacrimile de emoții! I-am pupat pe toți și le-am mulțumit.
Asemenea gesturi, venite din sufletul copiilor, mă fac să rezist în fiecare zi și să merg la școală cu zâmbetul pe buze! Niciun cadou nu valorează atât cât valorează pentru mine un gest venit din sufletul sincer al copilului!

Cu siguranță, alături de elevii mei, voi avea o primăvară minunată!

Vă mulțumesc din suflet, dragii mei! Vă iubesc mult de tot!!!

O primăvară minunată vă dorim!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu