miercuri, 15 aprilie 2015

Săptămâna altfel 6-10 aprilie 2015

În perioada 6-10 aprilie 2015 au avut loc activitățile din „Săptămâna altfel”.

Luni - Biblioteca, o lume a cărților
Elevii au realizat cartea „Povestea preferată în imagini”, ”Cartea personajelor”, pe care apoi fiecare a prezentat-o. Imagini se pot vedea AICI

Marți - „Să ne comportăm corect!”
În cadrul activității s-a discutat despre comportamentul corect în diverse situații pe care le întâlnim în viața de zi cu zi. Elevii au înțeles cât este de important să adopte o conduită frumoasă tot timpul.
Imagini se pot vedea AICI .
Am realizat o cutiuță iepuraș - imagini AICI
Pe 7 aprilie am sărbătorit „Ziua Mondială a Sănătății”, iar imagini puteți vedea AICI

Miercuri 
A fost o zi plină...
- ne-a vizitat poliția pentru a ne da sfaturi de vacanță - poze AICI
- am mers la biserică, unde preotul ne-a vorbit despre patimile și Învierea Domnului - poze AICI
- am pictat ouă și am realizat suportul-găinușă pentru ouă - poze AICI și VIDEO și VIDEO
- am cântat MI-AM FĂCUT BUNDIȚĂ NOUĂ

Joi 
Am început ziua discutând despre importanța consumului de legume și fructe proaspete și... vitaminizându-ne. Am făcut salată de legume - poze AICI
Jocuri sportive - poze AICI.

Vineri
Am discutat despre fiecare zi din Săptămâna Patimilor, despre Învierea Domnului și am realizat o coroniță de Paști - poze AICI
Concurs - mersul rapid cu oul în lingură... poze AICI

A fost o săptămână frumoasă! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu