duminică, 23 septembrie 2012

Noi suntem piticii clasei pregătitoare

17 septembrie 2012 - Prima zi de școală :)
Din lipsa mobilierului pentru clasa pregătitoare, timp de o săptămână elevii au avut în clasa mobilierul din grădiniță...

Așa au fost primiți piticii mei:






Prima zi de școală a fost foarte emoționantă dar și aglomerată... De dimineață de la ora 9 am participat la festivitatea de deschidere a anului școlar alături de elevii mei de la clasa pregătitoare de la școala de centru, apoi de la ora 10.30 la festivitatea de deschidere alături elevii mei de anul trecut, de care voi fi alături și anul acesta, la școala din structură. Emoțiile au fost foarte mari: mi-am cunoscut cei 16 pitici, dar mi-am reîntâlnit și elevii mei de care mi-a fost tare dor, care m-au primit foarte frumos, alergând spre mine și luându-mă în brațe, deși festivitatea deja începuse când am ajuns eu.

Aceștia suntem noi, cei 16 pitici voinici ai clasei pregătitoare de la Școala Gimnazială Tărtășești.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu