miercuri, 15 februarie 2012

Colaj de cântece pentru Ziua Mamei

Pentru  mama mea
Cine ne-a dat viata pe acest pamant
Care-a fost intaiul,cel mai scump cuvant?
Cine ne-ngrijeste cu drag zi de zi
De rele pazeste zilnic pe copii?

Ochii ei vegheaza si noapte si zi
si chiar lacrimeaza.Cine poate fi?
Cine-i bucuria noastra de-a trai
Fara tine ,mama oare ce am fi?

Refren
De-as putea sa adun stea cu stea.
Sa le fac un buchet pentru ea.
Sa o strang la piept si s-o sarut as vrea
La multi ani, mamico.
Azi e ziua ta.

Am inima mica, dar un suflet mare.
Ca sa pot iubi ce-i mai de pret sub soare.
Nu vreu bogatie nici marire-n lume
Dragostea ta mare-i totul pentru mine.

Tie ,mama scumpa, azi iti multumesc
si cu mine-n lume-as vrea sa te mandresti
Ca sunt strop de viata din sufletu-ti curat
Te iubesc nespus si sunt un om bogat.
Refren.


E ziua ta, mămico!
Am vrut sa-ti culeg o floare,
Un mic ghiocel frumos,
Dar pana la urma moare
Si cui ii e de folos?

E ziua ta, mamico,
In dar ti-am adus inima
Si creda-ma, mamico,
Un dar mai frumos nu se putea.

Am vrut sa-ti culeg stelute,
Sa-ti fac un frumos colier,
Dar cine nu stie oare
Ca-n zori stelutele pier?

Am vrut sa-ti culeg o raza
De soare sa-ti prind in par,
Dar tu stralucesti mai tare
De dragoste si de dor.




Mama e numai una
Cine te-asculta cand vrei sa vorbesti,
Cine ti-aduce in vise povesti,
Cine-ti culege lumini dintr-o stea,
Cine va alinta?
Cine suspina prin lacrima ta,
Cine in viata te va proteja,
Cine te-adoarme cu glas fermecat
Cu un gand minunat?

Refren:
Mama e numai una
Chip de inger iubit,
Ti-ar aduce si luna
Numai sa fii fericit.

Cine patrunde in inima ta,
Cine-are cheia ce-o va descuia,
Cine dezleaga, cand tu ai ascuns,
Taine de nepatruns?
Cine te-ndruma cand totul e greu,
Cine te-nvata ce e Dumnezeu,
Cine ti-arata ce-n biblie e scris
Calea ce ti-a deschis?
Refren



Multumesc, iubită mamă!
Multumesc iubita mama, steaua mea din zori de zi,
Fara tine-mi este teama, ca planeta s-a racit,
Fara tine-mi este teama, ca planeta s-a racit.
Te-am secatuit de vlaga, m-ai nascut, m-ai inflorit,
Pentru tine mama draga, soarele e-n asfintit,
Pentru tine mama draga, soarele e-n asfintit.

R: Mama frumoasa, primul meu rai,
Fa o minune, te rog mai stai!
Dulce lumina, ram de maslin,
Inca nu-i vremea, mai stai putin,
Dulce lumina, ram de maslin,
Inca nu-i vremea, mai stai putin. (bis refren)

Lege tainica a firii, nu pleca fara sa-mi lasi,
Zacamintele iubirii, mama suflet urias,
Si secretul nemuririi, mama suflet urias.
Multumesc iubita mama, iubita mama, iubita mama...



Mama
La scoala cand am fost trimis,
Într-un penar mi-a pus un vis,
Mama,
Printre penite si condei,
Am asezat privirea ei,
Iubita mama!

Refren:
S-au prins intr-o salba,
Anii ce-ai trecut
Prima bucla alba,
Nu stiu cand ti-a aparut,
Dar stiu ca in bucle,
Firele de nea,
S-au ivit de grija mea!

Mi-ar fi adus fara sa-i cer,
Pana si luna de pe cer,
Mama,
Daca plangeam, plangea si ea,
Iar lacrimile i le ascundea, naframa
Refren:...

Daca sunt om, daca traiesc,
Doar tie vreau sa-ti multumesc,
Mama!
M-ai invatat sa ganguresc,
Sa iti spun mama, sa iubesc,
Iubita mama!
Refren:...


Am cules cu bucurie
Am cules cu bucurie
Busuioc si iasomie,
Ghiocei si viorele ,
Să le dau maicutei mele.

Draga-mi esti mamico,
Drag iti sunt si eu
Si-ti inchin mereu
Orice gand al meu.

Draga mea mamica
Sa cresc mare-as vrea
Pentru multumirea ta.



2 comentarii:

  1. E minunat când iubeşti ceea ce faci . Dacă ai găsi şi înregistrarea lor (you tobe ) sau negative ar fi şi mai bine. Recunosc că unele nu le ştiu . Sunt superbe cântecele

    RăspundețiȘtergere